Loading...

Πολιτική Επιστροφών

Η εταιρεία ΑΦΟΙ Γ. ΚΟΚΟΡΗ Ο.Ε. δέχεται επιστροφή προϊόντος που καλύπτει τους παρακάτω όρους και προυποθέσης:
  1. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
  2. Τα προϊόντα κατά την επιστροφή τους θα πρέπει να συνοδεύονται με το σχετικό παραστατικό πώλησης (π.χ. απόδειξη ή τιμολόγιο).
  3. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους. Ανταλλακτικά και εξαρτήματα με ίχνη τοποθέτησης σε επαφές ή καλωδίωση δεν θα γίνονται δεκτά.
  4. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης επιστρέφει το προϊόν με τον ίδιο τρόπο που το παρέλαβε, με τα μεταφορικά να επιβαρύνουν την εταιρεία μάς. Ελέγχουμε το προϊόν και αν διαπιστωθεί ελαττωματικό το αντικαθιστούμε ή επιστρέφουμε την αξία του.
  5. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν κατασκευαστεί ή παραγγελθεί ή εισαχθεί ειδικά για τον πελάτη. Τα προϊόντα που κατα την παραγγελία σας αναγράφουν "ΠΡΟΪΟΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ" ή "ΠΡΟΪΟΝ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ" δεν επστρέφονται.
  6. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων όπως: πλακέτες, χρονοδιακόπτες, αυτοματισμοί, θερμοστάτες, αισθητήρες, φίλτρα, που αφορούν οποιαδήποτε συσκευή και μάρκα.
  7. Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας μας, αντικαθιστούμε το προϊόν με το σωστό, αναλαμβάνοντας τα έξοδα αποστολής ή επιστρέφουμε τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντως και των εξόδων αποστολής.
  8. Σε περίπτωση λάθους παραγγελίας προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη (π.χ. ανέφερε λάθος μάρκα, μοντέλο, κωδικό κτλ.) και επιθυμεί την επιστροφή τους θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.
  9. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι ευθύνη του πελάτη μέχρι να φτάσουν στην εταιρεία μας. Ο πελάτης ευθύνεται για την σωστή συσκευασία των επιστρεφομένων προϊόντων και οτι δεν θα υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους.
  10. Σε περίπτωση λάθους με υπαιτιότητα της εταιρείας μας και κατόπιν συνεννόησης, ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή της αξίας της παραγγελίας του, η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο μέσω των συνεργαζομένων τραπεζών Eurobank, Πειραιώς ή Εθνικής, σε λογαριασμό του πελάτη. Αν ο πελάτης επιθυμεί την επιστροφή χρημάτων σε άλλο πιστωτικό ίδρυμα, θα επιβαρύνεται τα διατραπεζικά έξοδα που ορίζει η εκάστοτε τράπεζα.
  11. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων κατόπιν συνεννόησης, αυτή ολοκληρώνεται μετά την παραλαβή των προϊόντων και του παραστατικού αγοράς. Όταν παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα, πραγματοποιείται έλεγχος ότι βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση όπως απεστάλησαν, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς, τότε δίνετε εντολή στο λογιστήριο. Προσοχή: σε περίπτωση απώλειας του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς, ο πελάτης επιβαρύνεται την αξία του Φ.Π.Α.. Σε κάθε περίπτωση οι επιστροφές χρημάτων διεκπεραιώνονται κάθε τέλος του τρέχοντος μήνα.
  12. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα αποστέλλονται ρητά και μόνο με την ACS Courier εκτός εάν τα προϊόντα έχουν αποσταλεί με πρακτορείο μεταφορών. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με την εταιρεία μας ώστε να ειδοποιήσουμε την courier ή την μεταφορική για την επιστροφή. Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς προηγούμενη συνεννόηση ή με διαφορετική courier από την συνεργαζόμενη, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
  13. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο πελάτης είναι απαραίτητο να μας ενημερώσει με email στο info@kokoris.gr ή τηλεφωνικά στο 27510 21800 πριν από την επιστροφή. Επιστροφές χωρίς προηγούμενη ενημέρωση δεν θα γίνονται δεκτές.
Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν πληρούν τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφονται στον αποστολέα τους με χρέωση μεταφορικών του ιδίου.

Η διεύθυνση επιστροφών είναι:
ΑΦΟΙ Γ. ΚΟΚΟΡΗ Ο.Ε. Ινάχου 60 Άργος / Αργολίδας Τ.Κ. 21200. Τηλέφωνο: 2751021800 - Email: info[@]kokoris.gr



ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει αλλάξει η κατάσταση της παραγγελία σας σε ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ. Απο τις ακυρώσεις παραγγελιών εξαιρούνται προϊόντα ειδικής παραγγελίας, κατασκευής ή εισαγωγής που έχει καταθέσει ο πελάτης προκαταβολή ή εχει γίνει προεξόφληση τους. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 27510 21800 ή ενημερώστε μας με email στο info[@]kokoris.gr